Mihrbn95 8 haftalık hamileyken doktora “hocam 2 haftadır daima kusuyorum su bile içmek istemiyorum beslenemiyorum bu yüzden bebeğim beslenmiyo mu acaba diye strese girdim” dedim, doktor da bana gülerek “canım ilk gebeliğin olduğu ve tecrübesiz olduğun çok belli, bebeğin daha mercimek kadar,onun yediği ne olacak sanki endişelenme hiçbir şey yemesen bile o senin vücudunda biriken kalsiyum ve mineralden bile beslenebilir o yiyeceğini yiyor zaten” demişti.Bebeğime ultrasondan baktı ve maşallah gelişimi gayet güzel ilerliyor demişti. Siz yine de tabi en kötü günde 2 su bardağı süt bir yumurta bir muz biraz fındık ceviz gibi şeyler tüketmeye bakın ve endişelenmeyin.♥️