Fatmasm valla çıtçıtlı almıştım ben uzun kollu ayrı kısa kollu ayrı 10 kısa kollu 15 uzun kollu 0.3 ay 10 tane 3.6ay 6.9 ay yine 10 tane 9 aydan sonra yaz geldi kolsuz aldım çıtçıtlı atletini 4 tane welsoftu vardi ikisi tulum iyiki takım alt ust ayakları açık şapka kalın sapkalardan kalın battaniyelerden aldım 4 tane 4 tane de muslin battaniyesi vardi ayakkabı aldım heves ettigimden ama yunlu patik daha sıcak tutuyor tabiki eldiven çok almadım 5 tane kendim aldım bide kiyafetlerinde setse onlarda vardi agiz mendili kusma çok olabiliyor en az 15 20 tane lazım yıka kurut yetişmiyor gerçekten alt ust takımlardan da 0.3 3.6 olacak şekilde 2ser 3er tane yetebilir de yetmeyebilir de ben yine 5 6 takım almıştım bi kac tane de hediye gelmişti pahalı pahalı almaya gerek yok çünkü saten bebis genelde uyuyor o yüzden hep pijamalık tarzlarda almıştım tulum çok iyi oluyor ayaklı ayaksız ayaklı 10 tane tulumu vardı ayaksız 4 tane corap 10 tane almıştım