Dilo_ss Kızlar dün hastaneye gittim nst de sancı falan çıkmıyor eğer cumartesiye kadar doğum olmazsa sezaryen olacağım sizlerde durum ne hiç sancim falan da olmuyor
Betullkndl Dilo_ss 40+2 benimde salı gününe kadar gelmezse doktor ilk suni sancı vereceğim dedi onunla da açılma olmazsa sezeryan. Hakkımızda hayırlısı olsun.
Dilo_ss Betullkndl ammin inşallah rabbim sağ salim gönlümüze göre versin inşallah normalde sezaryen hiç istemiyorum ama hakkımızda hayırlısı olsun dualarımdasınız