Kızlar size bir sorum olacak geçen ay adet gecikmesi 5 gündü ve gebelik testinde silik çizgi vardı ardın da 5′inci günde adet oldum. Ve bu ay yine adet gecikmesi var 6′ıncı gün bugün 2 gün önce test yaptım ve tek çizgi.
Bu durumu yaşayan veya fikri olan var mı ?