MehtapAhmet Bende 7 ay öncesi 2 sezaryan oldum. İnanın ilk sezaryanda hiç bilgim yoktu zorla sezaryana alındım Reyap hastanesinde. 1 ayda zor ayağa kalkmıştım. Bu sezaryanda 5 litre su içtim . Sabah aldılar 11 gibi ve öğlen 2 3 gibi sadece su iç dediler. Sonra nescafe içtim şekersiz 10 paket falan . Bu arada sabaha kadar içtim bunları. Arada kayısı içtim meyve suyu . Onların verdiği yemekleri yedim . Her 4 saate ağrı kesici aldım. Ağrı kesici yaptıklarından sonra hemen kalkıp koridorda yürüyüş yaptım ağri yoktu. Sabaha kadar uyumadım su içtim sürekli Nescafe lavaboya kendim kalktım gittim bir kaç kere. Arada bebeği değiştirdim altını falan . Tavsiyem bol su ve Nescafe . İnanın eve geldim verdikleri ilaçları ağri olunca içtim. Çok şükür güzel geçti ilk sezaryana göre