Nur67 inşallah sonucun pozitif çıkar canım bnm dualarım seninle haber et mutlaka inşallah tüp bebege gerek kalmadan hamile olduğunu öğrenirsin bizede doktor tüp bebek demişti direk ama bir yıl dolunca oluşumun haberini almıştım şimdi üçüncü ye hamileyim Allah ol der ve olur dua et öyle uyu Rabbim sevindirsin seni🤲🤲