Melikekrky evet hafifliyosun biraz daha iyi oluyor ama mümkünse bol bol yürüyüş yap ağrıları azaltıyo daha iyi hissediyosun çünkü yürümedikçe kasılıp kalıyo insan doğrulamıyo rabb’im kolaylik versin sizede benim 5 aylık oldu oğlum bazen ilk gün ki gibi yanıyo kaşınıyo ara ara