Hilal_2302 Merhaba Kızlar, Bugün kese görüntüsünü doktordan aldık. Farklı bir his oluştu içimde var mı bizimle aynı olanlar 🥰
dyann1 Hilal_2302 Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım🥰beta kaç benim gözükmedi değer küçük olduğu için
defnevedoruk Hilal_2302 bende bugün keseyi gördüm☺️ 6+1 im ama 4+6 ile uyumlu çıktı doktor geç döllenme muhtemelen dedi cünkü beta ile uyumlu. Salı kendi doktoruma gideceğim, 2 haftada sonrada bugün gittiğim doktora gideceğim.
Hilal_2302 defnevedoruk diyar aslında benimde 6+3 son adet tarihime göre fakat ultrasonda 4+5 çıktı doktor ultrason doğru yanıt verir demişti.
Nilayy95 Hilal_2302 merhaba dün 4+6 idim . Kese 5+2 çıktı ultrasonda 🌸🧿 benim de içimde his oluştu direk. İçimde bişi büyüyor ve kesesini yapıyor 🥰 sağsağlim kucağımıza alırız inşallah
Nilayy95 Esraa00 evet canım adetin 6.günüydü. İkinci günü beta hcg 1200 çıkmıştı cuma görünür dedi.Göründü şükür 🙏🏻
Abcdfghe perşembe günü beta 8230 gecikmenin 4.günüydü alttan bakınca anca gördü. Kesin bisi diyemem dedi pazartesi tekrar çağırdı bakalm ne dicek. O gün son adete göre de 5 haftalıktı üstelik