Kızlar merhaba, 14+3 ün şuanda. dün gece çok şiddetli mide bulantısı yaşadım sabahtan beri de göbek deliğimin çevresinde ağrı var. Prilam Dr içtim bulantım için ancak ağrım devam ediyor. Artı olarak baş dönmesi eklendi. Bu dönemde böyle Bi ağrı yaşayan oldu mu hiç? Oğlum var 4 yaşında kaza geçirdi ayağı alçıda mecbur onu kucağıma almka zorunda kalıyorum acaba ondan kaynaklı mı bu ağrı diye düşünüyorum. Doktora sordum istersen serum takabiliriz dedi sadece bilemedim 🤦