Es26 ben banyo filesini kullanamadım yıkarken sanki soğuyor bebek üşüyor gibi geldi suyun içinde yıkamak daha uygun geldi bana , birde ateş ölçer koltuk altı değilde dijital tercih edilmeli bence ölçerken bebekliklten çıktıktan sonra sorun yaratabiliyorlar , battaniyem çok var mesela benim 6-7 tane kusuyorlar ister istemez altına örtü kullanamadığım zamanlarda çişi geçebiliyor dışardayken düşebiliyor , birde iki yaşına kadar yastık önerilmiyor bebeklerde benim kızım şuan 20 aylık hayla yastık kullanmıyor, emzik çeşit çeşit almışım ama hiçbirini istemedi şansımı kullanayım diyorsan memeye yakın emzikler var 300-400 lira civarında , sudocrem inşallah kullanmak zorunda kalmazsın ama benim kızımda bepantol dışında birşey işe yaramamıştı