Merve__26 ben ilk gebeliğim de çok telaşlı olduğum için keseyi gördükten sonra bakalım kalp atışını duyalım demiştim ve bakmıştı çok şükür sıkıntı olmadı. 2. Gebeliğim de başka hastaneye gittim o kendisi bakalım dedi kalp atışını duymadan dosya açmıyorz dedi ve baktı çok şükür sorunsuz ilerliyoruz