Merhaba bende haziranda gitmiştim evet genel olarak memnun kaldım fakat bana biraz ilgisiz geldi evet organlarına tek tek bakıyor mesela parmakları 5 tane gayet iyi kalbi iyi gibi söylüyor bende hemşireyim ultrasona bir süre detaylı bakıyor konuşmuyor mesela ozaman tedirgin oldum birşeymi gördü acaba diye . Şuan gidecek olsam Gülenay gençosmanoğluna giderdim kendisi doç. perinatolog 😊 yani diyebilirsiniz ilgi ne gösterebilir diye ama sonuçta özel bi klinik ve 3250 tl para vermiştim ilgi alaka beklemiyorsanız devlettede yaptırabilirsiniz yani 🤷🏼♀️