Merhaba kızlar , bu ay bi denememiz oldu bata 8 gün var erken olduğunu biliyorum ama yeni aldığım testi denemek için yaptım bugün bir tane çok pespembe oldu ekran idarara değince beş dk sonra ben şüphelendiğim için testin içini açtım böyle pembe bir leke vardı başına daha önce böyle bir şey gelen var mı ilerleyen günlerde testi tekrarlasam pozitife döner mi  