Nur67 Adetim 2 gün gecikti test yaptım ben çok silik bi çizgi görüyorum sanki yada hayal görüyorum lütfen bakar mısınızzz 🙄🙄 
feridelevent_08 Nur67 benimkide aynı Reglm geçikti 3gün öncede tes yaptı gene aynı çıktı koyulaşmıyoda
Nur67 Fatihinannesiii ya gerçekten miii bakalım heveslenmek istemiyorum bitane daha yapacağım innovita gebelik testi var elimde
senatss Nur67 Nur67 şu an benim testlerim de böyle sürekli meraktan yapıp duruyorum ama rwgl günüme de var henüz eğer varsa 1 tane daha yap duruma göre de hafta içi yaparsın 1 tane de
Nur67 Mavili1480 yaa gerçekten mi var mı fotoğraf kaldıkca daha koyulastı inşallah vardır birazdan tekrarlayacağım 🥲