Bende 12+3 teyim doktorum banada rahim damarlarında çentikleşme var dedi aspirin kullanmamı önerdi 36 haftaya kadar devam et dedi.aynı şekilde sordum burada ama hala yanıt veren olmadı başka bu durumu yaşayan var mı bilgi verebilirse çok iyi olur durduk yere tedirgin olmaya başladım. Doktor durum düzelmezse ilerleyen haftalarda tansiyonumun yükselebileceğini söyledi endişeliyim.