Ayseea 26 haftalık hamıleyım ve asırı kansızlıgım var ve kendımı halsız hıssedıyorum kan hapı kullanıyorum basına gelen oldumu napmalıyım bebege zararı olur mu ?
Zeynepgmsbs61 Ayseea bende aynı durumu yaşıyorum ve akdeniz anemisi var kan hapları da işe yaramıyor🥺 HGB kan değeriniz kaç cıktı
Baby_ygt Ayseea bende bugün gittim benimde 8.8 çıktı kan ilacı 2 ye çıkardı 1 ay sonra gel dedi doğumdan sonra baya sıkıntı çıkar dedi😞
Kubrakaraduman Bende de vardı değerin baya altına düşmüştü hatta aile hekimim demir ilacımı değiştirdi ve sabah akşam kullandım güzel artış oldu tekrar teke düşürdü
Kubrakaraduman Cagldemirs ilk önce suda tozu karıştırıp kullanıyodum vişneli meyve suyu gibiydi adını hatırlamıyorum ama o fayda etmeyince oroferon başladı doktorum
Kubrakaraduman Cagldemirs ilk başlarda kabız yaptı idrar renginde falan değişiklik oldu ama sonra geçti yapmamaya başladı
Cagldemirs Baby_ygt korkmayın gebelşkte oluyormuş kan ilacı ile toparlarsınız düzenli kullanın hapı aldıktan sonra mandalina portakal falan yiyin o toparlar
Baby_ygt Cagldemirs zaten gebelik öncesinde kan ilacı kullanıyordum ama yaramamış bir ay sonra tekrar bakcaklar
Cagldemirs Baby_ygt sizi çok iyi anlıyorum benim gebelikte oldu birden düştü bende bir panik oldum ama oluyormuş böyle