mom1012 var canım bende bu şekilde öğrendim 🥹 adet günümde bile yaptığımda bundan daha silikti hatta şimdi 5+1 olduk. Benimde doğduktan 6.5 ay sonra vefat eden kızım var o yüzden bende aynı tedirginlikle erken öğrendim 🥹 hatta neden afet günümde bile hala silik diye panik oldum ama 1 hafta geç döllenmeymiş