Merhaba hanımlar. Benim uygulamaya göre 5+4 gebeliğimde bugün ilk kez doktora gittim. Karından muayne etti kese göründü 5,6 mm kese. 5+1 ile uyumlu dedi. Üç gün geriden çıktı alttan baksa kese de daha net görünecekti ama karından baktı başka doktora da gitsem mi? Kese dışında 3mm bi yuvarlak daha gördü bu da sıvı birikintisi olabilir dedi perşembe tekrar çağırdı. Vajinal ultrasonla net görünürdü diyor arkadaşlar o yüzden endişelendim.