Kasım annelerii merhabaaa 💖
36+2 haftadayım gün aldım nasipse 21 kasım sezeryan olacağım bu tarihi alan başka anne adayları var mı tanışalım istedim ☺️ 21 inde kavuşuyoruz oğluşumla 💙 çocuk gelişimi bölümü mezunu olduğum için ve şimdiye kadar anaokullarında çalıştığım için korkmuyorum sanıyordum her aşamayı bildiğim için ama doğum zamanı yaklaştıkça heyecan bastııı 🙈🙈Sizde durumlar nasıllll 💕