Merhaba hanımlar dün lekelenme durumu yaşadım 14+1 haftalık gebeyim aşırı karın ve aşırı özel bölge ağrısı yaşıyorum daha önce de 1 düşügum oldu doktora gittim çok şükür kalp atışı falan var dedi doktor ilaç verdi gönderdi bir daha lekeleme olursa gel dedi
başına daha önce böyle bir şey gelen oldu mu ?