Genelde Doktorlar yazdıkları folik asit ve takviyeler anlaşmalar oldukları ilaç markalarının oluyormuş öyle duydum. Bana hatta bazı arkadaşlarım daha Uygun olan başka markalari aile hekimine danışıp yazdırabilirsiniz dediler. Fiyat açısından daha uygunlari varmış ve içerikte fark olmuyormuş.