Merhaba kızlar doğumumu inşallah özel hastanede yapacağım. Yanımda tabiki eşim başta olmak üzere olacak ama o doğumhaneye giremez kan tutuyor malesef. O yüzden kızkardeşim var 17 yaşında o güzel destek verir diye düşündüm ama malesef kız kardeşimde benim gibi ilk tecrübesi olacak bebek bakımından vs anlamayabilir. Kendi annemde kayınvalidesine bakıyor geri gitme durumu olabilir çok kalamaz yanımda yani. Bilgili birisini istiyorum eltim var o da yeni doğum yaptı 4 aylık beneği var. Onu çok istiyorum yanımda ama ben onuda zorlamak istemiyorum ben doğum yapacağım zaman eltimin bebeği 1 yaşına girmiş oluyor. Ama dediğim gibi çocuk varken benimle ya da bebeğimle ilgilenmesi zor olur diye düşünüyorum. Nasıl yapacağım bilmiyorum. Doğumdan sonraki sürecimde de onu istiyorum yanımda yeni nesil annesi ve bilgili. Ama malesef bebeği olduğu için tereddütte kalıyorum sizce ne yapmalıyım sizin yanınızda kim kaldı