1 haftalik bebegim var.ilk günler sarıliktan dolayı sürekli uyuyordu. Şimdi düşmeye başladı çok şükür.ancak uyandirmasam kendi çok uyanmiyor.genelde uyku halinde.ben de korkumdan 2 saatte bir uyandiriyorum emzirmeye çalışıyorum.dogru mu yapıyorum bilmiyorum.ama göğsümü öyle 40 dk falan tutmuyor genelde