Aslinur_Tuysuz Kızlar merhaba 🌸 Kocaeli Şehir Hastanesinde doğum yapan var mı? Eğer varsa bilgi verebilir mi nasıl geçti doğumları oradaki ebelerin ilgileri nasıl , yanına refakatçı gelebiliyor mu ? Şimdiden teşekkür ederim ❤️
Eyseca Bir ay önce Kocaeli şehir Hastanesi’nde doğum yaptım ben çok memnun kaldım gerek ebeler gerek hemşireler olsun herhangi bir sıkıntı yaşamadım yanınızda bir bayan refakatçi kalabilir onun harici belirli ziyaret saatleri dışında kimseyi kabul etmiyorlar iki gün hastanede yatıyorsunuz merak ettiğiniz bir şey varsa cevaplayabilirim
Aslinur_Tuysuz Eyseca Çok teşekkür ederim ☺️ Peki doğum sancısı çekerken yanına refakatçı alıyorlar mı ? Benim doğumlarım çok uzun sürüyor ondan dolayı yalnızlık bana çok zor geliyor 😐