Ben 7.ayımda boyadım. Bitkisel boya kullanmadım çünkü bitkisel maalesef saçlarıma iyi gelmiyor tiftik tiftik yapıyor, loreal Paris ile boyadım, kana karışıp bebeğe zarar verecek seviyede ulaşacağını zannetmiyorum zaten araştırmalarda var bu yönde. Sadece havasını solumamaya çalıştım dışarda boyadık.