2bebelianne__ benimde yükseldi o haftalarda hemen ilaç başladık düzeldi ama endokrin doktorunda takip ediliyorum korkmayın ilaçla yoluna giriyor 🙏🏽20. Haftaya kadar bebek anneden troid hormonu salgılıyormuş 20. Haftadan sonra tiroid organı oluşuyormuş sizde yeterli olması gerekliki bebelerde yeterli oluşsun🌹