superisi_1 Kızlar bu enfeksiyon değil yarin 2 hafta olacak aşılama olalı evi süpürürken bile kasigima nasil sancı girdi eşim bile gece uyumadın diyor bu sancı neden oluyor.dun test negatif çıktı
Minerva94 superisi_1 canım benim ilk aşılamamda adet olana kadar ağrı olmuştu. Adım attıkça sancı saplanıyordu.