Neselle Kızlar uygulamaya göre 6+0 haftalık ancak belirtim yok. Sadece dokununca hafif göğüs ağrısı var. Geçtiğimiz perşembe günü kese göründü bebek görünmedi. Bu durumu yaşayan var mı? Belirtiler ne zaman başlar? Tedirginim
Feyza_gonul1 Neselle belirti başlayacak diye bi şey yok ki 32 haftalığım karnımın olması dışında belirtim hiç olmadı
Neselle Feyza_gonul1 Sevindim, çok teşekkür ederim. Bulantı, kasık ağrısı, baş dönmesi yaşamayınca tedirgin oldum bende. Çok sağolun
Anoniminiz Feyza_gonul1 5+4’te gittim kese ve içinde bebek göründü, bugün 6+0’ım benimde hiç belirtim yok kalp atışı için aralığın ilk haftasında gel dedi
Aslaninannesi_ Her hamilelikte belirti olmaz benim 12.haftadan sonra sadece kalça ağrısı var 23.haftadayım düşün nerdeyse 10 haftadır bir şey yok