Kızlar merhabalar, çok utanç verici biliyorum ama 20+4teyim ve hapşırınca çişimi kaçırmaya başladım. İlk gebeliğim henüz🤭 Bir de çok gülünce yetişemiyorum lavaboya. Şimdiden böyleyse son zamanlar daha da zorlayacak bu minik beni🤭 Sizde de var mı çiş tutamama problemi