Ben 2019 da atlas hastanesinde kızımı sezeryanla kucağıma aldım şimdi tekrar hamileyim çok şükür ve tekrar aynı hastaneye gitmeyi düşünüyorum ilgi alaka cok güzel evet hastane aşırı büyük ve gösterişli değil ama sonuç olarak cok güzel şekilde deneyimledim. Üstelik bu yıl doğum paketleride var bilgi aldım. Kat kat paralar verip insanlara gösteriş yapmak yerine normal ücret veririm fazla paramıda cocuklarım için kullanırım cunku gercekten sadece adı için ciddi rakamlar alan hastane adı altında ticarethaneler var..