1998Saadet Kızlar gebelik düşünüyoruz reglime 3 gün var belirti olarak ağzımın içi acı oluyor birde halsizlik var gibi sizce ne zaman test yapayım
huvuuuuff 1998Saadet benim de 3 gün var 3 tane farklı test yaptım hepsi silik çizgi bakalım bir de belim çok ağrıyor
Melissayda @1998Saadet varsa erken gebelik testinde çıkabilir ama emin olmak için bence gecikince yap
1998Saadet Regl olcam gibi ya da enfeksiyon gibi kaşık ağrım oluyor ara ara neyden kaynaklı acaba sizde de oluyor mu
1998Saadet İlk test yaptığımızda genellikle ne kadarlık gebe olduğumuz belli oluyor bilen var mı kaç haftalık yani
ezgickm 1998Saadet ortalama 3 3.5 haftalık ve sonrası olarak çıkar benim öğrendiğim gün son regl tarihimden sayınca 3.5 haftalıktı mesela
ezgickm 1998Saadet ben 8 gün kala öğrendim geç döllenme değilse genelde bu tarihte belli olur ama çıkmazsa da üzüelmeyeceksen yap bence 🌸
mucizemizgeliyooo 1998Saadet çift çizgi silik de olsa gebeliktir 🙏🏻Hayırlı olsun, sağlıkla ilerlesin süreç 🙏🏻🌸