Lina1302 Merhaba sevgili anne adaylari vajinal muayene sonrası lekelenmeniz oldu mu acaba yardımcı olursanız sevinirim
Aslanmom1 Lina1302 Ultrasonla bakıyordu bana ilk haftalar vajinal olarak ve hiç lekelenme olmadı. Sadece ultrasonla baktığı haldemi lekelenme oldu ?
maristar3440 Lina1302 5 haftalıkken ilk vajinal ultrason sonrasında bende de pembemsi lekelenme olmuştu hemen bir saat sonra. Ama sonra devam etmedi sorun olmadı
Lina1302 myangelson 5.6 haftadayız dün vajinal muayene yaptı doktor baya bi uğraştı sonrasında leke geldi aklıma takıldı benim de😢
Lina1302 Aslanmom1 ultrasonla baktı hemen jeli sileyim diye peçete aldım ve leke geldi doktora söyledim alttan bakıldığı için olabilir dedi
myangelson Lina1302 doktora söylediniz mi hiç ? Burada vajinal ultrason sonrasında lekelenme yaşayanlar görmüştüm ama ben hiç yaşamadım. 4 haftalık falan bakilmisti vajinal. Uğraştığı için gelmiş olabilir
Lina1302 maristar3440 anladım canım bebeğinin kalp atışını ne zaman duydun acaba ben 5.6 dayım duyulmadı daha erken mi bilmiyorum canım
maristar3440 Lina1302 kalp atışını 6 haftadan sonra duymuştum canım 5+6 kalbin çalışmaya başladığı ilk gün oluyor o yüzden duyulmayabilir💕
Hka_hilal Lina1302 benden vajinal muayene sonrası bir de vajinal kültür almıştı doktor o zaman kahverengi leke olmuştu iki kere nokta kadar. O da kültürde baya kazıyor o yüzden olmuştu.