Canoski_1 Kabızlık sorunu yaşıyorum ara ara zorlanıyorum da bu bebeğe bir sıkıntı yapmaz değil mi düşürme gibi vs ?
ArasMom__ Canoski_1 ben o haftalarımdan beri yaşıyorum şuan 17 haftalık olacak hala kabızlık yaşıyorum makatta çatlama bile oluyor ve hemoroidden çok korkuyorum hoşaf falanda içtim kayısıda ama pek çare etmedii napacammmmm 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Aleyysss000 Doktorum bir problem olmayacağını söylemişti ama çok kasarsan kendini hemoroid olursun da demişti ayrıca ileri ki dönemlerde erken doğum riskide yaratıyormuş galiba her gün düzenli bir bardak sade kefir için ciddi anlamda rahatlatıyor ben onun sayesinde çıkıyordum tuvalete.
Canoski_1 Aleyysss000 deneyeceğim teşekkür ederim sadece şuanşıl bebek düşer felan korkusu sardı birden tedirgin oldum 🥹
Melissayda Hoşaf iç , kuru kayısı ye, kayısı suyu iç yumuşatır mide bulantın varsa suya birkaç damla limon sıkıp iç (kabız olmamak için su tüketimi önemli) çok zorlama sana problem yaratır bebişe bir şey olmaz allahin izniyle Bende 7+1 sat ne zaman ?
Canoski_1 Melissayda 20 Eylül , su bu aralar bazen çok içiyorum bezende az bir ortasını tutturamadım 🥹
Mmehtappp Canım bende 5 haftadayim aşırı kabızlık yaşıyorum bugün doktoruma söyledim magnezyum yazdı inşallah kullanicam