Kızlar merhaba 36+2 haftalığım bir kaç gündür bebeğin hareketlerini daha az ve daha güçsüz hissediyorum. Kendimi de hafiflemiş hissediyorum diğer haftalara göre. acaba aşağı doğru indiği ve büyüdüğünden yeri daraldığından dolayı mı. İlk gebeliğim tecrübesi olan annelerimin yorumlarını bekliyorum🌸