myangelson Nefesimss magnezyumu 16. Haftamda verildi ağrılarım ve kabızlık için. İlk hamileliğimde de 18. Haftamda başlandı
Ebruaydn Nefesimss magnezyum ilerleyen zamanlarda veriliyor benim doktorum ayaklarım ağrıtmaya başladı dediğimde vermişti
Kubrakaraduman Evet ben kramplar için kullandım bi haftadır falan kullanmıyorum doğumuma az kaldı doğum sancılarını engelliyormuş diye duydum içmiyorum faydasını gördüm ama
Eyluleyluleylul Kabızlık için gebelik öncesinde kullanıyordum doktoruma sordum 9. Haftadayken kullanabilirsin dei şuan 16. Haftadayım her gün uyumadan önce bir tane exrra mag kullanıyorum
myangelson gmz0007 yani magnorm verildi bazen tuvalete çıkabiliyorum bazen çıkmıyorum faydası var mı yok mu çözemedim 🤦🏻♀️
myangelson gmz0007 kefir içiyorum her gün. Kuru kayısı yiyorum. bol su maden suyu içiyorum ama olmayınca olmuyor 😅