myangelson PinkBerryy ben konuşuyorum ama bana çok tepki vermiyor babası sevsin konuşsun bazen konuşmasın sadece elini koysun hemen vuruyor ya da kipirdaniyor bir taraflarini dayıyor eline 😅😅 21+3 haftaligiz biz de
BenimBalBidigim PinkBerryy Öğrendiğim günden beri konuşuyorum 😔🥰 tepki veriyor şu an çünkü kocaman kız oldu 40 +3 😔❤️ Sağlıkla gelsinler 🫶🏻
xEndless Alpmom__ Gecelerı uyutmazsa senı eşine söylersin biraz konuşur bebişin durur 😃 Bazı bebekler babaları konusup dokununca hiç hareket etmiyormuş 😂
xEndless PinkBerryy Tepki vermesi için çok küçük ama bende konuşuyorum 🫣 Hatta biraz fazla ayakta kalınca sende yoruldun değil mi iyi misin diyorum biranda uyku çöküyor kendjmı yataga zor atıyorum uyuyorum 😂 Tesadüf ama hoşuma gidiyor
PinkBerryy xEndless Olsun siz konuşun o hisseder sevginizi merak etmeyin ben de öğrendiğim günden beri konuşuyorum 🥹❤️
Cheryy1 xEndless ayy evet ya benim bebegimde Babası dokundugunda da konustugunda da oylece duruyor 😆 hareket ediyo bak elini koy diyorum eşim elini koyuyo karnıma ve o anda hareketler duruyor yalanci cikariyor beni miniş 😆😆
akkaya_1234 PinkBerryy ben konuşuyor um bazen ama daha net bir tepki almadım belki de tepki veriyor dur balım birkaç hatta sonra daha net olur tepkiler
sacmalamakizim PinkBerryy Evet konuşuyorum bir de ablası var 3 yaşında, onun sesine tepki veriyor ama en çok bana tepki veriyor, babası sevince seslenince çok hareket etmiyor. 😅🥹