babyoz Atlassmomy 10 haftalığım 3 haftadan beri kullanıyorum akşamları yatarken 2 tane şeklinde bana çok iyi geldi. Hatta 2 gündür içmiyorum denemek için kendimi yine oluyor ama artık daha iyiyim . Kullanabilirsiniz sıkıntı yok
Nese21 Atlassmomy 6.haftadan itibaren bende kullanmaya başladım yoğun bulantilarim olduğu için 16 haftalik olmak üzereyim hala kullanıyorum ama artık sadece akşamlarının tane atıyorum..normalde günde 4 taneye kadar kullanabilirsin dedi doktorum bulantı şiddetine göre..bebeğe tabiki zararı olmaz olsa doktor verir mi..biliyorsunuz ki hamilelik boyunca doktor önerisi olmadan ilaç kullanılmaz bile o kadar ki hassas bir evrede oluyoruz
Yazmelegi_ Atlassmomy doğuma kadar kullandım ben ilk zamanlar sabah 1 öğleden sonra bir gece 2 iciyodum
Nessee34 Günde 4 defa olacak sekılde bana da verdı doktor AA’m bana fayda etmedi yıne kustum en son acıle gıdıp serum takıyordu doktor
Atlassmomy Nessee34 Bana akşam yatarken 2 tablet olucak şekilde önerdi umarım fayda eder, ve bebeğe zararı olmadığını söyledi
Baby_B Atlassmomy ilk 3 ay oneriyorlar Ben 21.haftadayim doktorum suan kullanmamis istemiyor Baska bir mide yanma ilacina gectik. Ama ilk 3 ay icsemde kustum hep Siz prilami icin zamanla iyi geliyor bende 12 den sonra ise yaradi😀
Atlassmomy babyoz babyoz çok teşekkürler bende bu akşam itibari ile kullanacağım bakalım faydasını görürüm inşallah
mucizegebee 6.haftadan beri kullanıyorum şuan 11+5′im çok faydasını gördüm hiç kusmam yok şükür gece yatmadan 2 tane içiyorum, 24 saat etki ediyor bu şekilde içince, uyku yapıyor o yüzden gündüz içmiyorum
Atlassmomy Kezbankafa Bende şuanda mise bulantısı ve koku hasasiyetinden dolayı hiçbirşet yiyemiyorum çok zorlu geçiyor
Kur 12 haftalık gebeyim 6. Haftamdan beri gece 2 tane olcak şekilde kullanıyorum onun sayesinde bir tık yiyebiliyorum