Mom_06 1.5 yıl önce 1.06 çıktı. Doktorum acele etmemi söyledi ve beni çok korkuttu. Acıbadem’de gittiğim bir periontolog ise bu değeri hiç önemsemediklerini, önemli olanın 1 yumurta olduğunu anlattı. Ki 1.06 için de düşük değil demişti. Ultrasonda kaç folükül görünüyor o daha anlamlı mesela. Ben 1.06 ölçümüzden sonra aynı hastane de yeniden baktırdım ve 1.87 çıkmıştı. Doktor azalması lazımdı 1 yılda dedi hatta. Ben o süreçte sağlıklı beslendim ve paketli gıdayı bıraktım. Bunlar etkiler mi bilmiyorum ama kafanın rahat olması önemli olan. Keşke hiç bakılmasaydı o değere 1.5 yıl uğraşıp kafama takmazdım. 1.5 yıl sonunda hiç beklemediğim bir anda öğrendim hamile olduğumu 🙏🏻Dilerim size de en kısa sürede nasip olsun 🙏🏻♥️