Gokturkmom_ kızımın adını koyarken çok karasızdık☺️Beliz koyduk adını.Seçenekler arasında Ala Lena,Doğa,Duha ve Beliz vardı😄Olurda ikinciyi yaparsam erkek olursa Edis,Sina veya Batın adından birini koyarım heralde kız olursa Beril veya Melis diye düşündüm