Evlattt merhaba benim de aynı
Hatta korkup doktora da sordum
27-32 en hareketli dönemleriymiş artık yeri sıkışıyormus eskisi gibi coşmalar olmayacak dedi
Daha az hareket ama oldugunda da daha güçlü hissediceksin dedi. Günde 10 hareket sayman yeterli dedi. Az daha aglayacaktım ama hak veriyorum size. İnsan korkuyor. Çok şükür normalmiş