58ee bende öyleyim ultrasonda doktor baktığında önce sessiz duruyor ya o an agzım yuregum de oluyor agzından ıyı lafını duymayana kdr panik oluyorum hergub oksapar iğnesi vuruluyorum Protestan fıtıl kullanıyorum hıc kanama yasamadım ınsallah hersey yolundadır bu hafta gıdıcrm dıye cok mutluydum doktor seyir dısında 1 hafta daha beklecez mecburen