Tugba1234 İcmeyerek kendine daha cok zarar verirsin cnm bende ilk basta icmek istemedim günlerce ac susuz kaldim zombi gibi dolasiyodum baktim olacak gibi degil ilaca basladim kendime geldim en azindan biseyler yiyip iciyodum cok kotuysen sende kendini zorlama..