Kızlar bu fitil 3 gün arayla iki adet yazıyor , ben birini cuma günü yaptım 2. Yi pazartesi mi yoksa salı mı yapmam gerekir.
Bir de tam beceremedim galiba neredeyse hepsi peçeteye geldi erimiş halde . Ne kadar derine itilmeli bu . Boşa gitmemiştir inşallah