Ben de bugün 38. Haftama girdim. Aynı durum bende de oluyor ama sancı nst de çıkmadı. Yalancı doğum sancıları oluyor haliyle pek bir şey kalmadığından. Doktorum da normal olduğunu söyledi. Bir sonraki kontrolüme kadar nişan gelirse de görünmemi istedi. Gerçek doğum sancıları başlayınca zaten açılma oluyor. 40 dan once de dogum olabildiginden o durumda dogum baslamissa gerekeni yaparlar yani 40 in dolması şart degil