Merhaba 28 Ekim’de 2 adet dondurulmuş 5.gün embriyosu transferi oldum. Dün kan verdim ve sonuç 147.66 çıktı değerimi düşük buldular bütün moralim bozuldu sizce değer normal mi ben internetten baktığımda bir problem olmadığını gördüm lütfen bişeyler yazın 🥲🥺🥺