Mavili1480 Gizem1504 İnşallah canım birde benim gebelikte tsh 2 den yüksek çıkıyor pazartesi doktora gideceğim şuan sadece beta baktırıyorum
Mavili1480 serti Eşime iki doktor varikosel teşhisi koydu biri ameliyat olman gerek dedi diğeri değerleri için ilaç verdi 2 aydır deniyorduk olmamıştı ilacı 1 ay bile kullanmadan etkisi oldu 3.aya nasip oldu 🌸
Mavili1480 Gizem1504 İnşallah canım ilk hamileliğimde 9 ay ilaç kullandım keseyi bile görmeden ilaca başlamıştık ama neredeyse 4 yıl geçti umarım bu defa normaldir 🌸
Gizem1504 Mavili1480 bnmde düşüğüm var nisan ayında 6 aydır korundum kızım 6 yasına gieecek nasipse olur inşallah
Mamiko_2020 Kızıma bende 11 gün kala öğrenmiştim 🤷♀️Hatta doktorum sen emin misin adet tarihinin bu olduğuna diyordu.Ya erken yumurtlamıştım yada üstüne görme olayı olmuştu bilemiyorum 😅
Busetacir serti erken yumurtlamışsınız sanırım hayırlı olsun🥰 kan verin inşallah orada da sonucu görürsünüz