Kızlar selam. Ben sat a göre 6+0 haftalık gebeyim şuan. 31 ekimde beta hcg 3097ydi ve 1 kasımda özelde doktora gittim keseyi gördük 7 mm gözüktü ama henüz yolk kesesi ve bebek gözükmüyordu doktorum kese 5 haftalık bebek şuan zaten gözükmez 10 gün sonra gel dedi. Ben 8 kasımda tekrar betahcg verdim bu sefer 8600 çıktı yani 8 günde 5000 artmış asla gün aşırı 2 katı artmamıştı bende endişelenip devlette ultrasona gittim doktor kese 9 mm 4+6 haftayla uyumlu dedi kafam karıştı. Bundan 1 hafta önce başka doktor 5 haftalık derken 1 hafta sonra başka doktor 4+6 sesi ve kese 8 günde sadece 2 mm büyümüş beta hcg de fazla artmamış. Böyle bi durum başına gelen var mı boş genelik olabilir mi ?