Busetacir hamilelikte normal de olabiliyor enfeksiyon da olabiliyor benim de 18. Haftamda yanılmıyorsam bu şikayetle gittim enfeksiyon çıktı tek kullanımlık şase verdi ama bir kaç gün sonra tekrar şikayetlerim başladı Perşembe günü doktora gideceğim sürekli böyle bir bit durum yaşıyorum belki detaylı idrar kültürü falan ister hafif batma oluyor ve idrar yollarında yanma oluyor benim