tupbebekannesi522 https://files.fm/u/uqdqza35gu?k=469d389f Transferimin 6. Günü dondurulmuş 5. Gün embriyosu sabah ilk idrarla yaptım sizce varmıı 🥹
Mftt tupbebekannesi522 evet canım var benim de 6 günü böyle çıkmıştı şuan 6 haftalık oldum, gözün aydın 😘
Dilekylmaz tupbebekannesi522 aynı durumdayız senle önceden konuştuğumuzu hatırlıyorum hatta instagramdan msj atmıştım göremedin ben de tüp bebeğe başlıcam âdeti bekliyorum şuanki durumun nedir
Dilekylmaz tupbebekannesi522 hadi inşallah sağlıkla gelsin bende başlıcam tüp bebeğe başka çarem kalmadı
tupbebekannesi522 Dilekylmaz belki nasibiniz oradadır Rabbim maddi manevi yormadan ilk denemede nasip etsin inşallah ben hep öyle dua ettim 🙏🏻😌
tupbebekannesi522 Dilekylmaz özel hastane ama eşimin kuzeni orda çalıştığı için fiyat indirimli oldu ve ilaçları da indirimli aldık