Kızlar bu çarşamba sezeryan doğumum var bebek 37 haftalık doğacak karın cevresi geriden geliyor diye 37 haftalık doğum yapan oldu bir sorun yaşadınız mı 2. Sezeryanım zaten 38de alıcaktı doktor ama böyle olunca beklemeyelim dedi plesentadan tam besin alamadığı için sorun yaşama dedi